Spring & Summer wishlist

Chtěla jsem si vytvořit wishlist, abych si trochu ujasnila, co potřebuji a co bych si ráda koupila. Musím říct, že i když ho mám vytvořený...

Chtěla jsem si vytvořit wishlist, abych si trochu ujasnila, co potřebuji a co bych si ráda koupila. Musím říct, že i když ho mám vytvořený, stejně si nejsem jistá, po čem bych vlastně měla v obchodech koukat. Jo, nutně potřebuju jarní bundu, jenže jaká by byla nejlepší? Džínová, kožená nebo třeba kabát? Uvidím, co budou v obchodech mít :) Wishlist je na delší dobu dopředu, takže jsem do něj přidala i věci, které bych si přála k narozeninám. Můžete hádat co.

wishlist
-  jarní bunda
- jarní boty
- kraťasy
- tenký svetr
- pilotky
- doplňky do pokoje
- světle růžová rtěnka (ne zrovna Mac)
- Marc Jacobs Daisy / Chloé / Juicy Couture
- knížky 
- zrcadlovka! 

Jaká jsou vaše přání, ohledně jarních a letních nákupů? :)

You Might Also Like

13 komentářů

  1. V čem nebo jak ty wish listy děláš?
    Jinak krásne věci:)

    ReplyDelete
  2. pekný wishlist:) tú bundičku mám :)

    Veronika

    ReplyDelete
  3. Na mém byla jedna konkrétní bundička ze Zary, nějaký balerínky, kabelka Longchamp a hodinky. Hodinky si budu přát k narozeninám, o víkendu jsem si koupila béžové loafers se zlatými studds, Longchamp si příští týden snad koupím a k tý bundičce se mamka jasně vyjádřila, že je hrozná, tak ještě uvidím:D)
    Odhaduji, že k narozkám si budeš přát zrcadlovku;P A asi tu Daisy? Hah:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak se moje mamka vyjadřuje o většině věcí, které si koupím/ chci koupit :D Hlavní je, že se ta bunda líbí tobě :) Odhaduješ správně! :)

      Delete
  4. Ty šortky jsou nejhezčí!:))

    ReplyDelete
  5. tahle knížka I heart Paris je prý skvělá, taky si jí chci přečíst :)

    ReplyDelete
  6. Pilotky a baleríny rozhodně plánuju taky..:))

    ReplyDelete
  7. Skvelé veci. Pilotky chcem tiež, pretože v lete som jedny stratila (v lese :DDD).

    ReplyDelete
  8. osobně bych hádala zrcadlovku :P
    rozhodně ti přeju, abys jí dostala, je to slast! :D
    no já si na jaro pořídila koženkovou černou budnu z votoče, trenčkot v sekáči a džínovku mám :D to se mi vcelku poštěstilo, už se nemůžu dočkat jara :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, zrcadlovku :) A už to mám jisté, takže se na ni neuvěřitelně těším! :)
      Taky zkusím najít nějakou bundičku na votočvohoz :)

      Delete
  9. na narozeniny jedině zrcadlovku :D
    na jaro bych si asi pořídila nějakou fajn parku :)) teda, já to mám v plánu, to je teď numero uno :D A taky by se hodilo někde najít nějaké boží kalhoty, třeba pruhované :3

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images