Christmas is here

Tak je to tady, Štědrý den! Jedna z věcí, které mám na Vánocích nejradši je to čekání a těšení se na 24. prosinec. A pak mám vždycky pocit,...

Tak je to tady, Štědrý den! Jedna z věcí, které mám na Vánocích nejradši je to čekání a těšení se na 24. prosinec. A pak mám vždycky pocit, že to hrozně rychle uteklo, a že jsem ani nestačila chytit tu správnou vánoční náladu. Což je bez sněhu mnohem těžší. A tak se snažím naladit se do správné vánoční nálady, nějak takhle..

...sledováním vánočních filmů
Můj nejoblíbenější je Polární Expres. Dále se ráda podívám i na americké komedie, jakmile jde totiž o vánoční tématiku, snesu i to, že jde často o úplné blbosti. Před pár dny jsem také poprvé viděla Grinche -  je přehnaně vánoční a dost vtipný, takže super! A z pohádek mám nejradši Tři oříšky pro popelku :)


...pečením cukroví
Letos nám cukroví pekla babička, ale i tak jsme doma pár druhů zvládli. Základem jsou u nás vanilkové rohlíčky, linecké, moje nejoblíbenější kokosky, vosí hnízda a pak několik dalších druhů. Včera jsem také zkusila datlové kuličky, jakožto zdravější verzi cukroví. Mixér to málem nepřežil, ale výsledek podle mě stojí za to. Recept jsem našla u holek z acupofstyle. (tady)




...posloucháním koled
A kromě tradičních koled taky vánočních popových písniček, které můžou leckoho už pěkně štvát, mně se ale nějakým zázrakem nikdy neohrají. Momentálně poslouchám pořád dokola Santa Tell Me. A není nic hezčího než Happy Xmas od Johna Lennona 


...výzdobou
Zapnutá světýlka na posteli, červené polštáře, svíčky, adventní věnec, větvičky a hlavně stromeček! 
 a balením dárků
V tom jsem letos pěkně pozadu. Vlastně jsem si to úmyslně nechala až na dnešní den. Takže pomalu dopíšu tento článek a vrhnu se na to :)


Nakonec bych vám chtěla popřát krásné Vánoce. Ať je prožijete v pohodě, se svými nejbližšími. Samozřejmě také bohatého Ježíška a aby se vaše dárky udělaly ostatním radost. Pořádně si to užijte! 

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Grinch!!! <3 :D
    Veselé Vánoce i Tobě! :)

    ReplyDelete
  2. Johna Lennona mám taky nejraději :) Krásné Vánoce i tobě! ♥

    ReplyDelete
  3. Dneska se konečně musím kouknout na Polární expres :) Santa tell me je úplně úžasná písnička :3
    Tobě taky krásné Vánoce a bohatého Ježíška! :)*
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Krásné Vánoce i Tobě :))
    Grinche jsem také poprvé viděla až letos, ale myslím, že už bude patřit k mojí vánoční filmové klasice :)

    dominikasart.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Písničku momentálně taky pořád poslouchám! A jinak můj nejoblíbenější Vánoční film je Sám doma, taková klasika, která nikdy neomrzí :)

    http://www.gohard.cz/

    ReplyDelete
  6. Krasne Vanoce preji.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Taky si dnešek užij ^^
    Z cukroví mám také nejradši kokosky a rohlíčky!

    ReplyDelete
  8. Tyhle vánoční filmy mám taky ráda a Popelka se stala naší Vánoční tradicí, hezké svátky!

    ReplyDelete
  9. Koledy, dobré jídlo, pohádky a rodinná pohoda-to jsou prostě ty pravé Vánoce:) Dárky jsou pro mě jen milé doplnění toho všeho, ale vlastně by mi ke štěstí stačilo výše zmíněné:) A bez Popelky by Vánoce snad ani nebyly! :D Už ji znám nazpaměť, ale nikdy neomrzí:)

    ReplyDelete
  10. Máš krásný blog, už tě sleduji :) já naštěstí dárky zabalila už týden dopředu, ale jen tak obyčejně..:D bez mašle a nic. Jenom do papíru :D

    ReplyDelete
  11. Bezvadný blog! Moc se mi líbí :) a na Grinche jsem se moc těšila :D <3
    One blondie life

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images