VIDEO: Healthy Banana Bread Recipe

V minulém článku jsem vám dělala chutě banánovým chlebíčkem a dnes tomu nebude jinak. Pokud jste v největší chlebíčkové vlně, kdy se tyhle ...

V minulém článku jsem vám dělala chutě banánovým chlebíčkem a dnes tomu nebude jinak. Pokud jste v největší chlebíčkové vlně, kdy se tyhle recepty objevovaly všude, byli vůči lákavým fotkám imunní, nebo vám prostě nikdy nezbylo dost zralých banánů ( u nás mizí tak rychle, že jsem si na ně musela dát cedulku "na banánový chlebíček") měli byste rozhodně chlebíček vyzkoušet teď! 

Untitled

Originální recept je z mého oblíbeného blogu fitfoodmanic, takže kdo to chce písemně, klik sem. Jinak budu ráda, když kouknete na video, které jsem pro vás natočila. Tyhle videorecepty mě dost baví, tak dejte vědět jak vás! :)


Untitled

TIP: Chlebíček si namažte marmeládou, nebo nutellou (sice už to nebude tak zdravé, ale věřte, že je to nejlepší!), přidejte tvaroh a doplňte ovocem. Tadá, dokonalá snídaně je na světě!

Untitled

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Rozhodne si recept uložím. Už dlho ho plánujem vyskúšať. Mňam ♥

    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  2. Taky si ho občas dělám, akorát bez vejce. Dávám tam javorový sirup, ořechy a hoodně banánů :) Je nejlepší!

    ReplyDelete
  3. Ten vyzerá úplne úžasne a video je skvelé. ;-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  4. To vypadá dobře :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. mnam, ten bych také chtěla zkusit!

    ReplyDelete
  6. zkoušela jsem dělat banánový chlebíček 2x.. ale moc se mi nepovedl://

    ReplyDelete
  7. very nice video and music! it look tasty! :)

    ReplyDelete
  8. už jsem koukala na recept i od Essie Button. musím si pořídit formu a hned ho vyzkouším, vypadá skvěle! :)

    ReplyDelete
  9. Dobrůtka teda :) Tyto ovesné vločky z Lidlu kupuju taky

    ReplyDelete
  10. Vypadá báječně! :) Určitě ho vyzkouším :) Jinak hezký článek! :)

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images