One day in Prague

Včera byl docela zajímavý den, a protože jsem celkem dost fotila, chtěla bych se s vámi o fotky a své zážitky podělit. Po nějaké době jse...

Včera byl docela zajímavý den, a protože jsem celkem dost fotila, chtěla bych se s vámi o fotky a své zážitky podělit. Po nějaké době jsem opět navštívila milovanou Prahu (zase se mi vůbec nechtělo domů a těším se, až se tam vrátím, a to nejspíš na youtubering, potkám se tam s někým? :)) 

Nejprve jsme shlédli výstavu Malá z Rybárny (loutkový film Jana Baleje), která je rájem spíš pro děti, ale i mně se moc líbily všechny loutky a do detailu promyšlené kulisy (úplně mě dostaly ty cedule s nabídkou zboží :D). Dalším (a hlavním) bodem programu byla vernisáž výstavy v senátu, kde nyní vystavuje naše škola. Mám tam i svůj obraz, takže se cítím docela jako umělkyně, haha. 
Teď už ale ty fotky, ať to zbytečně neokecávám :)

_MG_6248
_MG_6223 _MG_6260 _MG_6234 _MG_6255 _MG_6246 _MG_6259 _MG_6272 _MG_6333 _MG_6344
Když jsem neměla co dělat, fotila jsem ryby
...a pak nádhernou Prahu :)
_MG_6321 _MG_6320 _MG_6327_MG_6361 _MG_6369 Untitled-1
_MG_6391
_MG_6390
_MG_6377
Untitled

Co vy, chodíte rádi na výstavy? :) 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. To je parádní jak jsou ty postavičky malinkatý :) to by se líbilo ji mě:))
    A jinak moc krásný fotky prahy!!♥ Už se těším až se tam o prázdninách zase kouknu:)

    ReplyDelete
  2. Hrozně moc pěkný fotky! :) Taky mám Prahu ráda a snad se tam co nejdřív podívám :)

    ReplyDelete
  3. Jee fotky jsou opravdu moc povedené! :) Já se musím přiznat, že na výstavy nechodím vůbec, ale ne proto, že by mě to vyloženě nebavilo, ale spíš se o to nezajímám. Avšak když jdeme na něco takového třeba se školou, tak mě to baví. :)
    Diary of a Girly Things

    ReplyDelete
  4. Krása. Každá jedna fotka je dokonalá :)

    *GIVEAWAY*

    ReplyDelete
  5. Praha je nedoceněná, je tam krásně ! :D
    dreammorebabe

    ReplyDelete
  6. Praha mě dokáže pokaždé znovu a znovu okouzlit :) trávila jsem tam tento víkend a užila jsem si každičkou minutku.

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images