VEČERNÍ PEČENÍ - KOKOSOVO BORŮVKOVÉ CELOZRNNÉ MUFFINY & OVESNÉ PLACIČKY S OVOCEM

Když mám někam jet, ráda na cesty peču sušenky nebo muffiny. Nebo obojí. O to víc to platí, když vyrážím na místo, kde vím, že budu mít ome...

Když mám někam jet, ráda na cesty peču sušenky nebo muffiny. Nebo obojí. O to víc to platí, když vyrážím na místo, kde vím, že budu mít omezenou možnost připravy jakéhokoliv jídla. To je pak zdravá svačinka z domu potřeba dvojnásob! Proto jsem se dneska vrhla do pečení.

Doma jsme měli borůvky, a tak bylo jasno. Borůvkové muffiny. A víte přece jak miluju kokos, takže z toho nakonec vznikly borůvkovo-kokosové muffiny, s čokoládou navrchu a vločkami uvnitř.

Untitled

INGREDIENCE
- hrnek hladké mouky
- 3/4 hrnku celozrnné mouky
- 1/2 hrnku pohankových vloček
- 1/4 hrnku třtinového cukru
- 2 lžičky prášku na pečení
- 1 hrnek mléka
- 1 vejce
- 1/2 hrnku kokosu
- 1/2 hrnku (hrst) borůvek
-100g tvarohu

POSTUP
Všechny ingredience kromě borůvek jednoduše smícháte dohromady. Mléka můžete dát podle potřeby víc a tvaroh naopak nemusíte dávat vůbec (já ho tam dala jen protože jsem si ho právě rozdělala k večeři). Až vše pořádně promícháte, je čas přidat borůvky. Pak už můžete těstem naplnit formu či košíčky na muffiny a trošku si je nazdobit. Navrch každého muffinu jsem přihodila pár borůvek, čokoládu a na některé vrstvu kokosu a vloček, které vytvořily křupavou vrstvičku. 

Muffiny pečeme zhruba 20-30 min. na 200°C. 

Untitled Untitled

Původně jsem chtěla péct hlavně sušenky, proto jsem si řekla, že si udělám ještě rychlé ovesné placičky z banánu a ovesných vloček. Je to opravdu velice jednoduchý recept, který si můžete různě upravit podle sebe přidáním různých ingrediencí. Já jsem smíchala kousky banánu s vločkami, lžící celozrnné mouky, na dochucení přidala skořici a nakonec přihodila borůvky s rybízem a lžičku burákového másla. Banán jsem měla jen jeden a vyšlo mi to hezky na šest docela velkých sušenek. Ty jsem pak přidala do trouby k muffinům a pekla zhruba 20 minut. 

A pro shrnutí:

INGREDIENCE
- 1 banán
- 1 hrnek ovesných (+ pohankových) vloček
- 1 lžíce celozrnné mouky
- lžička skořice
- lžička burákového másla
- borůvky a rybíz

Untitled Untitled

Dobrou chuť! 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Mňam, hned bych ochutnala :) Vypadají parádně

    ReplyDelete
  2. Domi, jsi strašně moc šikovná! Muffiny i placičky vypadají úplně úžasně :)) ..těším se, co upečeš příště :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Mňam, vypadají skvěle :)
    www.meadelaida.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. já se chystám péct borůvkové cupcaky, protože teď je všude spousta borůvek, tak proč to nevyužít, že? :D ty muffiny vypadají ohromně! mňamka! :)
    in another galaxy

    ReplyDelete
  5. Oboje vypadá krásně !
    Jen vynechám kokos ketrý nemám ráda,dám místo něho kakao :D a vyzkouším :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakaové budou určitě také výborné :)

      Delete
  6. beautiful photo!
    Would you like to follow each other on GFC? let me know
    kisses
    http://www.mosaictrends.com/

    ReplyDelete
  7. Ty sušenky hned zítra zkusím:) Výjimečně nejdu do práce tak si den lenošení zpříjemním pečením něčeho dobrého:)

    Daydreamer Natty
    Zapoj se do GIVEAWAY

    ReplyDelete
  8. tohle bude už několikátý tvůj recept v mé kuchařce! :) díky za tipy, alespoň je furt co péct.

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images