Weekly Photo Diary

Ahoj! Mám tu pro vás další photo diary. Výjimečně mezi fotkami nebude převažovat jídlo (sama tomu nemohu uvěřit ) ale fotky z výstav, takže...

Ahoj! Mám tu pro vás další photo diary. Výjimečně mezi fotkami nebude převažovat jídlo (sama tomu nemohu uvěřit ) ale fotky z výstav, takže dnes si přijdou na své hlavně milovníci umění. 

Jak už možná víte, na výstavy já chodím hrozně ráda. Některé jsou skvělé a vybrat nejhezčí obraz/instalaci je skoro nemožné, na druhé straně jsou pak ty, kde danému umění jaksi nemohu přijít na chuť, ale i z těch si člověk něco odnese. Příkladem je výstava Aleše Veselého v Galerii 1. patro. Arte poverta mi zkrátka nesedne. Byli jsme se ale podívat i na další dvě expozice Aleše Veselého v galerii Villa Pellé a v galerii Zlatá husa a to už bylo o něčem úplně jiném! Nejvíce se mi ale líbila výstava Eden-Koblasova země, která bohužel dneškem končí. Nakonec jsme se zastavili ještě v DSC Gallery, kde momentálně vystavuje Jakub Matuška aka Masker. Pokud máte rádi moderní umění, tak doporučuji :)

1

/ dnešní skvělá snídaně do postele - čokoládový řecký jogurt s kaki, mandarinkou, mandlemi a kokosem a k tomu toust / nekonečná povinná četba, fuu / měly jsme v plánu jít fotit, ale nevyšlo to, tak aspoň selfie :D /

3

 / bez šály ani na krok / nádherné vily na Hradčanech / konečně ji, jako správný fanoušek, mám! / výborná dýňová kaše / 

4

/ umění je všude / Jan Koblasa / Masker / božské makronky z trhů na Náměstí Republiky (borůvková a pekanová s javorovým sirupem  / 

6
2

/ Jan Koblasa / krásná Villa Pellé / opět Koblasa / skicy Aleše Veselého / 

A ještě krátký report ze včerejších nákupů. Vyrazily jsme s Pem utrácet a byly jsem docela úspěšné. Snad Vám i společně natočíme naše úlovky, tak se těšte. 
5

/ asi začnu nakupovat v pánských odděleních! / super tílko na cvíčo / nová výbava (bohužel bez tílka, to něměli v mé velikosti) / nejvíc frajerský a roztomilý halloweenský outfit :D /  

Tak jo, užijte si zbytek víkendu a mějte se krásně! 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Skvělé fotky! Girl Online jsem si chtěla přečíst, ale slyším na ni docela špatné recenze, tak uvidím jestli se odhodlám nebo ne :)

    Tina Mladkova

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem četla převážně kladné názory, tak věřím, že jako taková oddechovka to bude fajn :) A děkuju! :)

      Delete
  2. Milujem takéto random články ! Krásne fotky :) Na výstavy moc nechodím, ale práve včera som bola na výstave. Síce nie obrazy, ale Titanic a bolo to krásne ♥
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  3. Krasny fotky! Kaki si uz do kasicky taky konecne musim koupit:)

    ReplyDelete
  4. Tie výstavy ♥ Ja som bola tiež na jednej v piatok, tak sa teraz usmievam, keď vidím iné. :)

    ReplyDelete
  5. Uzasne fotky. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  6. Tyhle články miluju :) !


    runeatandtravel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Strašne mám rada od teba photo diary, vždy máš krásne fotky a v tomto článku to nebolo inak:) raňajky do postele vyzerajú skvele a máš krásny šál:)
    http://sajafrey.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Děkuju, vy jste zlatíčka! <3

    ReplyDelete
  9. Na výstavy by som hrozne rada chodila, ale u nás v meste skoro nikdy žiadna neni, tak tak často sa na nejakú nedostanem, ale raz za čas zájdem do Bratislavy na niečo :)
    Zoe by som si hrozne rada prečítala, ale nečítala som na to dobré recenzie, tak ma to troška vždy odradí..

    ReplyDelete
  10. #follow4follow #like4like #lajkujteMiBlog

    ReplyDelete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images