FOCUS ON THE GOOD

Páteční odpoledne, sluníčko a  já mám konečně čas si v klidu sednout a napsat článek. A ačkoliv bych teď, jako každý pátek, měla zrovna ve ...

Páteční odpoledne, sluníčko a  já mám konečně čas si v klidu sednout a napsat článek. A ačkoliv bych teď, jako každý pátek, měla zrovna ve výtvarce vytvářet papírové šaty a místo toho sedím doma, kvůli menší nehodě (ve středu jsem šla běhat, byla jsem moc šikovná a zvrtla si kotník), stejně jsem za tohle volno navíc hrozně ráda. 

V poslední době jsem přemýšlela, co s blogem, když mi na něj teď nezbývá žádný čas. Fakt mě to štve, ale zase si říkám, že občas si třeba chvilku a chuť na psaní najdu, proto by byla škoda se s vámi na několik měsíců úplně rozloučit. A taky si aspoň někde můžu postěžovat na tu spoustu učení, žejo. 

Dnešní článek ale o stížnostech rozhodně nebude. Vlastně jsem vám naopak chtěla říct něco o tom, jak jsem teď, navzdory všem stresům ohledně školy, maturity a přijímaček, šťastná, pozitivní a tak nějak mnohem klidnější. 

Vraťme se o dva tři měsíce zpátky. V hlavě jsem měla spoustu špatných a zamotaných myšlenek. Vlastně šlo o to, že jsem jednoduše nebyla šťastná a věděla jsem, že musím ve svém životě udělat jednu zásadní změnu. Ale ačkoliv jsem si to uvědomovala, pořád jsem se toho bála, držela jsem se šťastných vzpomínek a čekala, až to čas vyřeší za mně, problém se rozplyne a zase budu spokojená. Jenže nic takového se samozřejmě nedělo. Nakonec jsem to musela vzít do vlastních rukou. A to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat. Najednou zmizely všechny negativní myšlenky a napjetí. A co tím vlastně chci říct? Pokud nejste s něčím spokojeni, je jen na vás, abyste to změnili. Nebojte se toho, že uděláte chybu a nečekejte na  pravou chvli, protože ta možná nikdy nepřijde. Vy sami jste zodpovědní za svoje štěstí.

1
zdroj: pinterest.com

Další důvod, proč je mi teď tak fajn, je to, že jsem se tak rozhodla. Nemám ráda únor, ani březen, zkrátka všechny tyhle zimní měsíce (když nepočítám prosinec, protože prostě Vánoce, že...) jsou pro mě hrozná otrava, nemám ráda zimu a chybí mi sluníčko. Ale tentokrát jsem si 1. února řekla, že to bude skvělý měsíc. To jsem si zopakovala i každé ráno. Vždy, když jsem ráno hledala sílu k tomu, abych v 6 hodin vylezla z postele, zamyslela jsem se nejprve nad tím, co mě ten den čeká a klidně jsem si několikrát zopakovala "dnešek bude skvělý den". A to byste nevěřili, jak to pomáhá! Samotnou mě to překvapilo, jak něco takového může změnit celý váš den. 

2

Někdy opravdu záleží jen na vás, jak se rozhodnete, zda budete mít dobrý nebo špatný den. Tak proč si nevybrat ten dobrý? 

PS: Na insta jsem zavedla #happyfebruary. Sice únor pomalu končí, ale nevidím důvod, proč s tím nepokračovat i v březnu. Takže počítám s vámi, že do toho půjdete se mnou a budete tak sdílet svoje radosti s hashtagem #happymarch :))


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Krásný článek, úplně s tebou souhlasím :) Poslední rok byl jaksi náročný .. ale občas stačí, když si ráno pustím hudbu, řeknu si pár věcí na které se můžu ten den těšit, a hned mám daleko lepší náladu a všechno se daří :)
    Me Adelaida

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, ráno dělá den! :)) A děkuji za krásný komentář! :)

      Delete
  2. Skvěle napsáno. Upřímně bych taky potřebovala něco takového. Musím to vzít do vlastních rukou, už mě čekat nebaví :-D ! Takže díky za inspiraci!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem moc ráda, že tě článek inspiroval a držím palce, ať se ti to vyjde, ať už jde o cokoliv :) ♥

      Delete

Děkuji za všechny komentáře ♥

Flickr Images